Lading i snarveien-appen betales med kreditt-/betalingskort, som legges inn via din profil når du registrerer deg som ladekunde. For å gi deg en smidig og sømløs betalingsopplevelse samler vi opp dine ladeøkter innenfor en tidsperiode på 36 timer, og trekker deretter skyldig beløp samlet. Dersom du har utestående betalinger vil du kunne se dette ved å gå til faktureringsfanen under din profil. Du vil også kunne se alle tidligere betalinger fra kvitteringsfanen.
Hvis vi ikke kan fakturere betalingskortet ditt (på grunn av manglende midler eller sperret/utgått kort), vil du få beskjed om dette direkte i appen og gjennom e-postkommunikasjon fra oss. Du må gjøre opp ventende betaling før du kan fortsette å lade, eller velge et annet betalingskort. Sørg for at du har tilstrekkelige midler på betalingskortet eller legg til et annet betalingskort i applikasjonen. Hvis den ventende betalingen ikke blir gjort opp innen 24 timer, vil vi sende deg en betalingspåminnelse inkludert et gebyr til din registrerte e-post og i applikasjonen.