I denne videoen viser vi deg hvordan du selv kan bestille nye drivstoffkort til din konto inne i Shell's kundeportal Shell Fleet Hub
Shell Fleethub kan du helt enkelt bestille nye kort og velge egen pinkode. Når du bestiller nye kort kan du velge om du kjører mindre eller tyngre kjøretøy. I tillegg kan du også velge om du ønsker tilgang til Shell i resten av Europa.
Dersom du ønsker å sperre et eller flere kan du enkelt gjøre dette i Shell Fleethub. For å sperre kortet velger du det kortet du ønsker å sperre og klikker deretter på "Sperre kort". Du også velge om du ønsker å midtertidlig blokkere kortet istedenfor å sperre det helt.
Her finner du en guide for å sperre kort i Shell Fleet Hub
Du kan enkelt endre og se din PIN-kode til ditt Shell Card i vår kundeportal Shell Fleet Hub.
1. Trykk på kort i menyen
2. Finn kortet fra kortlisten du ønsker å se/endre PIN-koden til
3. Trykk på "Vis/endre PIN nederst til høyre eller få tilsendt på epost/sms og følg instruksene.
Vi har laget en mer detaljert guide som viser deg enkelt hvordan du kan se og endre PIN-koden i portalen.
Her kan du finne tips til oppretting av PIN-kode og hva du bør tenke på når du oppretter PIN til ditt kort
Logg inn i Shell Fleet Hub og gå til brukeradmin. Herifra går du til "varsler" og trykk på "lag alarmprofil". Her kan du velge å sette opp alarm på kontonivå, kortgruppe -eller kun et spesifikt nivå.
NB! Vi må aktivere tilgang for deg før du kan selv lage alarmer/varslinger. Dersom du ikke har tilgang kan du ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en mail.
Her kan du laste ned en guide som viser hvordan du legger til alarmer i Shell Fleet Hub.
Hjelp og forklaring til hvordan du kan hente ut fakturaen i Shell kundeportal
Hjelp og forklaring til hvordan kan bestille og sperre kort i Shell kundeportal
Hjelp og forklaring til å hente ut rapporter fra din bilpark i Shell kundeportal
For deg som kjører tyngre transport i Europa